Rotaļas un spēles

  • “–Pirmavots – pozitīvas emocijas:
  • –Rosina uzmanību;
  • –Iztēli;
  • –Domāšanu;
  • –Stimulē atraisītību un kustības;
  • –Ietver – audzināšanu, mācīšanu iniciatīvu, aktivitāti, precizitāti un disciplīnu;”

E. Krastiņa, D. Draviņa, “Spēles un rotaļas matemātikā”, 1991

Bērni nav jāmudina spēlēties. Šī darbība viņam ir it kā jau ielikta šūpulī un tā ir neapzināta gatavošanās dzīvei, jo viņš to dara ar interesi. Spēlējot spēles un rotaļas skolēns var arī nepamanīt skolotāja uzstādīto mērķi, jo spēles mācību uzdevumi bērnam ir izvirzīti nevis tieši, bet maskētā veidā. Rezultātā, aktīvi darbojoties spēlē, skolēns ir kaut ko apguvis.

 

Komentēt